معرفی کاشت ابرو و نکات تخصصی در مورد این عمل زیبایی
نوشته شده توسط : کنکور نویس

شاید شما هم روز‌هایی را به یاد دارید که خانم‌ها ابرو‌ها را بسیار کوتاه و نازک میکردند و حتی آرایشگر‌ها برای عروس‌های خود طبق ترند آن روز‌ها قسمتی ابرو‌ها را با تیغ میتراشیده و با مداد به شکل دلخواه خود در می‌آوردند. اما امروزه همه مد‌های آن روز‌ها منسوخ شده و احتمالا متوجه شده اید که طبق ترند‌های اخیر آرایشی، دیگر همانند گذشته ابرو‌ها را نازک و کوتاه نمی‌کنند در عوض ابرو‌هایی پر، ضخیم و طبیعی در میان بازیگران، خواننده‌ها و بلاگر‌های آرایشی و به طبع آن مردم بسیار محبوب و رایج شده است.

تا همین چند سال پیش هم برای پرتر و ضخیم‌تر نشان دادن ابرو‌ها روش‌هایی مثل تاتو استفاده میشد که امروزه تقریبا این روش منسوخ شده است. اما همانطور که میدانید این روش‌ها معایب بسیاری را به همراه خود داشت؛ از جمله این معایب میتوان به موقتی بودن، غیرطبیعی جلوه کردن و از بین رفتن ابرو‌های طبیعی اشاره کرد. یکی از راه‌های پر کردن ابرو‌ها به شکلی طبیعی و زیبا کاشت ابرو در مشهد با مو‌های طبیعی است.

کاشت ابرو کاشت ابرو کاشت ابرو به منظور افزایش تراکم مو های ابرو انجام می گردد، در این مقاله مفصل به کاشت ابرو خواهیم پرداخت و شما را از هزینه کاشت ابرو مطلع می کنیم و نگاهی به فیلم کاشت ابرو خواهیم انداخت، اگر نگاهی به گذشته های نه چندان دور بیندازیم در دهه های قبل ابرو های کشیده و باریک طرفدار های زیادی داشت، اما امروزه ابرو های پر و پهن مد شده است. در بسیاری از بانوان برداشتن متداول ابرو در دراز مدت سبب از بین رفتن فولیکول های ابرو و کاهش میزان تراکم مو در این ناحیه شده است از این رو برای برگرداندن تراکم بهترین و موثر ترین روش کاشت ابرو می باشد.   فرآیند کاشت ابرو کاشت ابرو دقیقا همانند کاشت مو و با همان تکنیک انجام می شود بدین شکل که فولیکول های مو از ناحیه بانک مو که برای کاشت ابرو معمولا از مو های پشت گوش استفاده می شود برداشته می شود و سپس به نواحی کم تراکم ابرو پیوند زده می شوند، روش های کاشت ابرو از گذشته ابتدا کاشت مو روش FUT بود که امروزه به کاشت مو به روش FUE تغییر پیدا کرده است. کاشت ابرو بیشتر با هدف زیبایی انجام می شود. خانم ها بیشتر به کاشت ابرو علاقه دارند. در کلینیک کاشت ابرو، یک جلسه به طور اختصاصی به مشاوره مراجعین اختصاص دارد. در جلسه مشاوره تمامی عوارض و مشکلات احتمالی کاشت ابرو برای مراجعین گفته می شود. در زیر به برخی از این محدودیت ها می پردازیم. سه نکته مهم کاشت ابرو
FUT vs FUE Comparison: What You Need to Know

نکات تخصصی مورد توجه در کاشت ابرو

مهمترین نکته در مورد کاشت ابرو زاویه شکاف های ایجاد شده روی پوست و ایجاد خواب طبیعی موهای ابروست که ظاهری طبیعی و قابل قبول را در فرد ایجاد کند و زیبایی یک ابروی طبیعی را دارا باشد.
نکته دیگر، ابزار مورد استفاده در کاشت ابرو می باشد شکاف های ایجاد شده بر روی پوست باید از ظرافت زیادی بر خوردار باشد تا جای آن ها روی پوست، حالتی زشت و زننده ایجاد نکند. آموزش مراقبت های ویژه در دو هفتۀ ابتدائی بعد از کاشت ابرو از نکات قابل توجه دیگر است، تا فرد آسیبی به موهای کاشته شده وارد نکند.

چند نکته در مورد کاشت ابرو
1 – موهای سر کمی ضخیم تر از موهای طبیعی ابرو هستند.
2 – رشد این موها بیشتر و طویل تر از رشد طبیعی موهای ابرو هستند.
3 – رنگ و ژنتیک این موها همانند موهای سر می باشد.
4 – موهای کاشته شده همانند موهای طبیعی ابرو هستند و می توان آنها را بر داشت، رنگ کرد و مدل مورد نظر را در آنها ایجاد کرد.

کاندیداهای مناسب برای کاشت ابرو

می توان گفت کاشت ابرو، هیچ محدودیتی ندارد. شما می توانید با هر شرایطی که دارید به این کار بپردازید. حتی اگر بیماری خاص دارید، کاشتن ابرو برای شما ضرری ندارد. اما شاید بپرسید چرا؟ به دلیل این که در دیگر روش های جوانسازی پوست، مانند تزریق ژل، شما ماده ای شیمیایی را به بدن خود وارد می کنید. اما در کاشت ابرو این چنین نیست. در این روش، یعنی کاشت ابرو با موی طبیعی، مقداری مو به ناحیه ابروی شما وارد می شوند. بنابراین خطرات خاصی شما را تهدید نمی کنند.

در کل می توان گفت افرادی که  ابروی کم پشتی دارند و یا احساس میکنند که ابروی آنها کم پشت است و یا افرادی که به هر دلیلی دوست دارند که ابروهای پر پشت تری داشته باشند؛ می توانند از روش کاشت ابرو بهره ببرند.

چه افرادی کاندید کاشت ابرو نیستند!

اگر برای اضافه کردن یک یا دو ردیف به ابروی طبیعی خود قصد انجام عمل کاشت ابرو را دارید، این کار به شما توصیه نمی شود؛ چرا که موهای پیوندی کمی ضخیم تر و متفاوت با موهای طبیعی ابرویهایتان شده و دو گانگیِ ایجاد شده زیبا نمی باشد.

مزایای کاشت ابرو چیست؟

مطمئنا یکی از مزایا و دلایل این که عده زیادی به کاشتن ابرو می پردازند، زیبایی است. ابروهای پر پشت و زیبا، صورت شما را نیز زیبا خواهند کرد. اما اگر شما ابروهایی داشته باشید که در برخی نواحی دارای طاسی هستند، این از زیبایی شما به مقدار بسیار زیادی کاهش خواهد داد و پیشنهاد ما به شما، این است که از روش کاشتن ابرو با موهای طبیعی استفاده کنید.





:: برچسب‌ها: کاشت ابرو ,
:: بازدید از این مطلب : 636
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: